Методична робота в школі.
Удосконалення
педагогічного процесу не може відбуватися, якщо не ведеться робота з підвищення
кваліфікації вчителів, не впроваджуються нові технології навчання. Саме ці
частинки забезпечують продуктивність навчального процесу. Тому через систему методичної роботи
відбувається вдосконалення навчально-виховного процесу й підвищення
професійного рівня вчителів.
Завдання та зміст методичної роботи
У статуті школи записано, що одним із
обов’язків педагогічних працівників є постійне підвищення професійного рівня,
педагогічної майстерності, загальної і
політичної культури. Цьому значною мірою сприяє організація методичної роботи з
вчителями. Основний зміст цієї роботи такий:
1) вивчення директивних
документів про школу;
2) вивчення і
впровадження в практику передового педагогічного досвіду;
3) надання практичної
допомоги вчителям з питань вдосконалення теоретичних знань, педагогічної
майстерності;
4) постійне знайомство з
новими досягненнями психолого-педагогічних наук і методики викладання
навчальних предметів;
5) систематичне вивчення
і аналіз навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій;
6) вивчення і аналіз
якості знань, умінь і навичок учнів, труднощів в опануванні навчальним
матеріалом та вироблення рекомендацій щодо підвищення ефективності
навчально-виховного процесу;
7) оволодіння новими
методами і прийомами навчання і виховання.
Структура методичної роботи